Thursday 12 April 2012

~ Bijak Pancing~


Pada 20 Jun 2011, SK Iskandar Perdana telah dirasmikan oleh DYTM Dr Nazrin Shah ibni Sultan Azlan Muhibbuddin Shah..Pelbagai aktiviti dijalankan termasuklah Program Pemulihan Khas...walaupun aku sebagai setiausaha pengelola peringkat sekolah, tapi aku sempat membina inovasi yang telah aku pelajari semasa aku futher study KPLI dulu..dan aku tahu inovasi ini telah banyak dibina oleh guru-guru lain di tempat lain tapi tujuan aku bukan lah nak menunjuk tapi mahu menyampaikan maklumat kepada semua tetamu yang hadir termasuk pembesar-pembesar DiRaja pada majlis tersebut bahawa murid pemulihan boleh belajar seperti murid normal yang lain..tapi dengan teknik yang betul.


Pada masa perasmian hari tu, Sultan Nazrin amat berminat dan tertarik dengan inovasi yang dibina..walaupun kelihatan mudah untuk menjawab tapi sukar untuk murid pemulihan..tapi ia satu cabaran untuk murid pemulihan.

sekurang-kurangnya masyarakat luar tahu menghargai anak-anak mereka yang boleh berjaya walaupun lambat. ini adalah kerana 'All Children Can Learn".. <3

No comments:

Post a Comment